Z wyobraźnią, czyli
uczyć się skutecznie
(materiały do zajęć)
Z WYOBRAŹNIĄ, CZYLI UCZYĆ SIĘ SKUTECZNIE
,,Uczenie to naturalna konsekwencja życia – jednego nie ma bez drugiego” Barbara Rogoff, Jean Lave
Warsztaty*, podczas których poznasz i zastosujesz w praktyce skuteczne metody uczenia się. Rozwiniesz swoją wyobraźnię, twórczość i kreatywność. Poznasz blokady, które skutecznie przeszkadzają w uczeniu się i zapamiętywaniu, aby móc je eliminować. Zaplanujesz swój czas nauki tak, aby mieć czas na własne zainteresowania lub bezkarne leniuchowanie – co wybierzesz, to już zależy tylko od ciebie :).


Jak działamy?
Podczas spotkań stosujemy niekonwencjonalne metody działań z wykorzystaniem grywalizacji. Grywalizacja to technika angażowania uczestników, która wykorzystuje mechanizmy znane z gier. Celem grywalizacji jest inspirowanie do działania i interakcji. Krótko mówiąc u nas nauka staje się zabawą. Pracujemy w małych grupach (8 – 10 osób), aby zapewnić każdemu uczestnikowi indywidualne podejście.
Dla kogo? – sugerowany wiek uczestników: 12 lat – 16 lat.
Plan działania:
📝 9 spotkań (75-minutowych) raz w tygodniu wg harmonogramu
📝dodatkowe działania pomiędzy spotkaniami m.in. na Messengerze, wynikające z danego spotkania (praca
nad systematycznością, kreatywnością, eliminowanie blokad uczenia się, budowanie motywacji)
📝po każdych zajęciach otrzymasz materiały dodatkowe
Forma: warsztaty grupowe (realizowane są w grupach 8-10-osobowych)
Miejsce spotkań: Kwidzyn
Cena kursu: 540 zł.
Rabat: – 40 zł dla rodzeństwa (drugiego i kolejnego dziecka)
Istnieje możliwość spotkań indywidualnych, podczas których zapoznasz się i zastosujesz w praktyce wybrane techniki pamięciowe oraz skuteczne metody uczenia się.
Dla kogo? – uczniowie od 4 klasy szkoły podstawowej.
Cena kursu: 800 zł.
Miejsce: Kwidzyn
Cena obejmuje:
🏷️ankietę wstępną
🏷️7 spotkań indywidualnych 60-minutowych
🏷️ dodatkowe działania pomiędzy spotkaniami m.in. na Messengerze, wynikające z danego spotkania
🏷️ pudełko P-U-W (materiały do zajęć)

* Zajęcia nie są zajęciami wyrównawczymi, kompensacyjno – korekcyjnymi. Związane są z rozwijaniem zainteresowań, uzyskiwaniem i uzupełnianiem wiedzy.
